'Cause boy you're amazing, just the way you are

Just det, Maddi Jane på repeat! Hennes gamla låtar då, gillade henne bättre som hon var då, vad hände med hennes röst?! :( Aja.
 
Idag så har jag varit i skolan, de var väl okej, träffade mina sötisar till vänner! :3
Vi hade askul när vi åkte skridskor, har inte lyckats ramla än, hihi! På första rasten så gick jag, Emmie & Fanny upp till dungen och gömde oss, haha nejmen. Andra rasten så gick vi till parkeringen och la oss i snön, så började vi asgarva mitt i allt så jag fick massa snö i ansiktet. Älskar er tjejer! The Dream Team 
 
Har haft en bra dag iallafall, blev jätteglad när jag satte mig på bussen hem, har haft 2 providag så är lite trött, men nu är jag jätteglad, hihi. Imorgon så ska jag, Emmie & Fanny öva på en ny låt som vi ska sjunga!:)<3
 
Bjuder på en bild på Maddi , hejsvejs:)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!